So Weej!! Eindelijk de stap gezet, wie had dat gedacht?

Lange tijd getwijfeld, beren gezien, diverse redenen gehad om de stap niet te zetten, onzeker geweest, te perfectionistisch geweest, ik kan dit niet, wie zit er nou op mij te wachten, er moet zoveel gebeuren. Lange tijd nagedacht over wat ik nou eigenlijk diep in mijn hart wilde bereiken en/of wilde doen? Maar stiekem wist ik het wel!

Hoe groot mijn wens om voor mezelf te beginnen ook was. Ik stond mezelf in de weg. Ik wilde dingen perfect en gelijk goed doen. Pas als ik zeker weet hoe dan ga ik ermee aan de slag. Pas als het écht goed is, mogen anderen het weten en ga ik het laten zien. Maar zo komt het nooit af en wisten maar een paar mensen van mijn plannen en dromen. Kleine stapjes werden gezet. Zo heb ik 2 jaar geleden al So Weej laten vastleggen. Bleef ik steeds leuke spullen shoppen en verzamelen op zolder en is mijn hobbykamer en de schuur er al langere tijd klaar voor.  Sterker nog: ik heb 2 jaar geleden mijn nieuwe auto er zelfs al op afgestemd. Die spullen moeten toch ergens inpassen als ik ga shoppen en bezorgen.

Zo heb ik een hele lange tijd rond gelopen met veel gepieker en vragen in mijn hoofd en mijn ideeën niet gedeeld met anderen.

Eind 2016 besloot ik weer eens de balans op te maken.  Ben ik de afgelopen jaren nu verder gekomen? Nee dus.. Wat wil ik diep in mijn hart bereiken? Hoe kom ik van de beren die ik op mijn weg zie tot iets wat ik zo graag wil. Deze innerlijke strijd is zo herkenbaar beschreven in een oude Indianen Wijsheid? Het is een strijd tussen 2 wolven die in ons allemaal huist. De zwarte wolf voor alle negatieve gedachten en de witte wolf voor de positieve gedachten. Ze willen allebei de baas zijn, maar wie wint er nu eigenlijk? Dat is dus de wolf die je zelf het meest voedt. Dat is wat ik deed. Dus tijd om de witte wolf meer aandacht te gaan geven!!!

De knop is om! Ik heb doorgezet. Ik ga mijn hart achterna en doen waar ik gelukkig van word! So Weej is eindelijk uit mijn hoofd en tot leven gekomen!!!

Met So Weej wil ik jullie vooral inspireren met allemaal unieke producten voor de jongenskamer! So Weej is een webwinkel met coole spullen voor de jongenskamer! Alle producten zijn handmade, vintage, gerestyled en krijgen dus een nieuw leven bij So Weej.

Veel lees en Shop Plezier! 


Liefs Wendy





Reacties

Populaire posts